_________________________________________

_________________________________________
_______________________________________________________________________

sobota, 29 sierpnia 2015

Zapraszam!

Wiem, że historia Ness wcale nie jest zakończona (sceptyczni mogliby powiedzieć, że tak na dobrą sprawę to nawet niewiele jest tej historii), ale uległam pokusie...
Nie wiem, czy oglądaliście, ale ostatnio miałam przyjemność w telewizorku obejrzeć ekranizację mojej ulubionej powieści tj. "Harry'ego Pottera" pióra J.K. Rowling. Postanowiłam spróbować swoich sił i napisać opowiadanie fan-fiction właśnie o nim.
Wiem, jaką mają sławę takie opowiadania (Dramione i tym podobne), sama jestem do nich dość sceptycznie nastawiona, dlatego długo się wahałam.
Zapraszam wszystkich na A gdyby zmienić bieg wydarzeń.... Jak widać, stronę dopiero wybudowałam (czytaj: przed chwilą) i jest w niej pusto, ale jeżeli to się zmieni, na pewno Was powiadomię.
Trzymajcie za mnie kciuki!
Jo Havke

UWAGA!
Napisałam kilka rozdziałów na moim drugim blogu, zapraszam :)

1 komentarz:

  1. nowy blog? dlaczego ja nic o tym nie wiem??? :)
    już sie tam teleportuję!

    OdpowiedzUsuń